Geriausia knyga apie marketingą

Tomas S.
  • 0 Komentarai

Ne kartą minėjau, jog skaitau ne tik dėl to, jog mėgstu skaityti, bet ir tam, kad galėčiau pritaikyti įgytas žinias. Tai įtakoja, ką aš skaitau. Dažniausiai tai būna praktinės knygos, kurios leidžia man geriau įsigilinti į tam tikrą sritį. Šiandien noriu pristatyti vieną iš tokių knygų – The 22 Immutable Laws Of Marketing. Tai geriausia knyga apie marketingą, kurią man teko skaityti.

Dažnai pasitaiko, jog autorius turi vieną įdėją, kurią galėtų perteikti 100 puslapių knygoje, tačiau knyga užsitesia iki 300 – 400 puslapių, kas negatyviai paveikia tiek knygos kokybę, tiek jūsų nuotaiką.

Knygos autoriai Al Ries and Jack Troup „žodžių į vatą nevynioja“ ir pasidalina 22 marketingo taisyklėm. Knygoje šiektiek daugiau nei 100 puslapių, kas leidžia knygą perskaityti vienu prisėdimu. Perskaitę knygą galite iškart pritaikyti žinias marketingo praktikoje. Tuo ši knyga ir gera.

Dažnai pasitaiko, jog autorius turi vieną įdėją, kurią galėtų perteikti 100 puslapių knygoje, tačiau knyga užsitesia iki 300 – 400 puslapių, kas negatyviai paveikia tiek knygos kokybę, tiek jūsų nuotaiką. Ši knyga yra kitokia. Gausite 22 pamokas per šiektiek daugiau nei 100 puslapių.

Pačios knygos nebandysiu atpasakoti, tačiau man įstrigo keletas labai svarbių idėjų, kurias turi prisiminti kiekvienas, pradedantis savo verslą:

  • Privalai labai tiksliai žinoti, kas yra tavo prekės ar paslaugos pirkėjas. Tai negali būti „visi žmonės“ arba „betkas“. Kadangi „visi žmonės“ yra labai skirtingi.
  • Žinodamas savo klientą, turi pažinti ir savo konkurenciją. Svarbu suprasti, jog tavo klientai galvoje turi įsivaizdavę tam tikrą prekės ar paslaugos tiekėjų herarhiją: kainos lyderiai, kokybės lyderiai, vidutinė kaina/kokybė ir t.t. Kurią vietą bandysi išsikovoti?
  • Ar verta tą vietą išsikovoti? Gal geriau sukurti naują kategoriją tam tikroje nišoje ir tapti jos lyderiu? Lyderiai dažniausiai pasiglemžia didelę galimo pelno dalį rinkoje. Ar gali tapti lyderiu?

Tai tik keletas klausimų, apie kuriuos autoriai pateikia įdomių pavyzdžių iš verslo pasaulio. Nors knyga išleista 1994 metais, ji yra aktuali ir šiandien. Žinau, jog yra ir naujesnė šios knygos versija, pritaikyta šiuolaikiniams interneto verslams, bet ne vienas kompetetingas žmogus pataria perskaityti būtent šią versiją. Naujos versijos neskaičiau, todėl šiuo klausimu negaliu padėti.

Jeigu norite apie verslą ir marketingą sužinoti daugiau, bei įgauti gerus MBA pagrindus, investuokite keletą valandų, perskaitydami šią knygą.

#Knyga apie marketingą #konkurencija #paslauga #prekė #verslas

Skaityti toliau

Skaitytojų komentarai