Geriausiai investuotas 50 dolerių šiais metais

Tomas S.
  • 0 Komentarai

Tim Ferris, knygos “The 4-Hour Work Week” ir vieno iš populiariausio podcacst’o autorius, dažnai savo svečių klausia apie jiems didžiausią įtaką padariusią prekę ar paslaugą, kuri kainavo nedaugiau kaip 100 dolerių. Apie tokią prekę/paslaugą norėčiau pašneketi ir aš. Tai – meditacija.

Bloge jau ne kartą minėjau, jog domiuosi produktyvumu bei būdais kaip būtų galima pagerinti savo profesinį ir asmeninį gyvenimus. Šiandien norėčiau pristatyti dar vieną produktyvumą bei gyvenimą gerinantį užsiėmimą – meditaciją.

Apie meditaciją sužinojau prieš gerus 9-10 metų, tačiau manęs tai nesudomino. Visada buvau labai aktyvus žmogus, mėgstantis sportą, todėl mintis, jog galima ilgai sėdėti vienoje vietoje ir nieko neveikti/negalvoti, manęs nesužavėjo. Nemaniau, jog tai kažkoks keistas užsiėmimas, paprasčiausiai jis tuo metu buvo ne man.

Baigęs mokslus universitete bei pradėjęs savo kelią darbo rinkoje pastebėjau, jog norint būti efektyviam darbe bei pasiekti užsibrėžtų tikslų vien sunkaus darbo bei ilgų valandų neužtenka. Taip, dirbti reikia sunkiai ir daug, tačiau svarbu valdyti savo energiją ir mokėti susikoncentruoti svarbiausiems dalykams.

Išmanieji telefonai ir visi kiti dvidešimt pirmojo amžiaus elektroniniai prietaisai tam tikrai nepadeda. Be to, skaitydamas knygas bei straipsnius pradėjau vis daugiau dėmesio skirti į tai, ką daro kitaip daug pasiekę žmones. Pastebėjau, jog ne maža dalis jų – medituoja. Tokie žmonės kaip Ray Dalio, didžiausio pasaulyje investicinio fondo vadovas, ar tas pats Tim Ferris bei jo draugai aktyviai medituoja arba stengiasi tai daryti. Nusprendžiau tai išbandyti ir aš.

Šioje vietoje labai pravertė ir mano išmanusis telefonas. Išsirinkau vieną iš programėlių, kuri padeda pradedantiesiems išmokti medituoti. Mano atveju tai “Headspace” programėlė. Pati programėlė nemokama, tačiau norint ja pastoviai naudotis teko investuoti 50 dolerių metams. Suma nedidelė, tačiau investavus arba kaip investuotojai sako, turint “skin in the game”, teko pradėti medituoti.

Pirmiausia tai buvo neįprasta, tačiau po gerų trijų kartų pastebėjau, jog mano miegas bei koncentracija – pagerėjo. Tai aišku galėjo būti ir placebo efektas, kai ne pats užsiėmimas, o galvojimas, jog užsiėmimas jums yra naudingas, padeda jums pagerinti tai, ties kuo dirbate.

Medituoju jau beveik metus. Mano diena prasideda nuo 20 minučių meditacijos. Meditacija man padeda nusiraminti; juk turbūt kiekvieną ryte užpuola įvairių minčių lavina apie neišspręstas problemas bei ateities iššūkius. Man meditacija padeda išsivalyti galvą ryte bei susikoncentruoti ties dienos darbais. Taip pat pastebėjau, jog ir darbe mano koncentracija ir susikaupimas ženkliai pagerėjo. Kartais būdavo sunku susikoncentruoti, kai vienas ar kitas dalykas darbe nepavyksta ar nesuveikia. Tuo tarpu dabar, atsiranda jėgų bei emocinės stiprybės bandyti papildomus metodus tam, jog galėtum išspręsti problemas.

Tai mano personalinė meditacijos patirtis. Įdomu tai, jog vis daugiau mokslininkų pradeda tirti meditacijos poveikį žmonėms. Paskutiniuose keliose straipsniuose skaičiau, jog meditacija padeda paveikti bei pakeisti jūsų smegenų veiklą, kuri pastoviai medituojant pasikeičia, ir mano atveju, į gerą.

Meditacija galbūt tiks ne kiekvienam, tačiau pabandyti tikrai verta. Žmonės turbūt skirtingai “medituoja”. Vieni sportuoja ir taip kovoja su stresu ir gauna kažkokį pozityvų poveikį panašų į meditaciją. Aš stengiuosi ir sportuoti ir medituoti, ir tai veikia! Pabandykite ir jūs!

#Koncentracija #Meditacija #produktyvumas #programėlė

Skaityti toliau

Skaitytojų komentarai