Pelningiausia investicija V

Tomas S.
  • 1 Komentarai

Tęsiu ir turbūt baigiu savo įrašų ciklą apie, mano manymu, pelningiausias nestandartines investicijas (Senesnius įrašus galite rasti čia, čia, čia ir čia). Šis įrašas siejasi ne tik su šiuo ciklu, bet ir su paskutine knygos apžvalga.

Kaip jau ne kartą minėjau, nesvarbu kuo jūs užsiimite, jūs vistiek kiekvieną dieną priimate sprendimus, kurie tam tikrą įtaką tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiais, tai yra jūs investuojate. Investuojate savo laiką, piniginius resursus, sveikatą, žmogiškąjį kapitalą ir t.t. Mano manymu, norint, jog šis investavimas būtų optimalus jums, jūs turite būti kuo geresnėje psicholiginėje būklėje. Todėl pašnekesiu apie investiciją į savo psichologinę būklę bei stabilumą.

Savo įrašuose dažnai šneku ne tik apie tai, ką rašo/mąsto kiti, bet ir tai kaip man pavyksta pritaikyti tam tikrus principus, kuo vadovaujuosi aš pats, tai manau, paprasčiausias būdas perteikti tai apie ką rašau.

Mano patirtis byloja, kad mano psicholiginė pusiausvyra ir jos ilgas išlaikymas, koreliuoja su geresniais rezultatais visose mano gyvenimo srityse. Pvz. Pastebėjau, jog kai būnu supykęs (to dabar vengiu ir tai pasitaiko rečiau – meditacijos pagalba), tai mano sprendimai būna nekokie: pasakai tai, ko turbūt nereikėtų sakyti, sprendimus priėmi impulsyviai ir greitai, ir dėl jų vėliau tenka gailėtis. Dažnai apie tai nepagalovjame, bet mūsų sprendimas tokioje būklėje kainuoja mums labai daug ir nesvarbu, kad jūs neinvestuojate finansų rinkose. Jeigu investuojate, tai turbūt suprantate prie ko toks elgesys gali privesti.

Aš manau, jog psichologinė pusiausvyra ir psicholiginis pasiruošimas, yra viena iš svarbiausių gyvenimo investicijų, kurias jūs galite padaryti. Kažkas pasakė, jog dažnai jūsų gyvenime neatsitinka nieko ypatingai blogo, tačiau jūsų požiūris į tai kas atsitiko, tą nutikimą padaro svarbesniu, kas vėliau negatyviai įtakoja jūsų psichologinę būsena, ir galiausiai jūsų sprendimų priėmimą.

Kaip pavyzdys, tarkime dažnai galite susitikti su pardavėjais, kurie jums pateikia tam tikrą pasiūlymą su kuriuo jūs turite sutikti dabar arba vėliau tokių pat sąlygų negausite. Tai yra, pardavėjas pradeda jus “spausti” psichologiškai. Jeigu nesate tam pasiruošęs, galite sutikti su viskuo, kas jums yra siūloma, ir tarkim naujos mašinos pirkimo atveju, galite priimti sprendimą, kuris vėliau jus įtakos ateinančius penkis metus. Jeigu esate tam pasiruošęs, ypatingai psichologiškai, į šį pasiūlymą reaguosite objektyviai ir niekur neskubėsite, o galbūt pasiūlysite tam tikras sąlygas pačiam pardavėjui.

Psichologinės pusiausvyros būvimas nėra kažkas, ką jus paveldite. Kažkokius psichologinius aspektus mes paveldime, tačiau svarbiausia, jog suvokdami savo psicholiginės pusiausvyros svarbą, mes ją galime lavinti ir ugdyti.

Man ypatingai padėjo mano įprotis medituoti kiekvieną dieną. Apie jį nesiplėsiu, tačiau paskaityti apie tai galite čia. Meditavimas leidžia jums lavinti savo koncentracija bei į įvykius žiūrėti iš šalies, kas vėliau leidžia jums patirti daug mažiau streso bei išlaikyti psichologinę pusiausvyrą. Taip pat, skaičiau ir skaitau daug knygų apie psichologiją, kurios taip pat padeda suprasti geriau save ir kitus. Suprasti save yra ypatingai svarbu, nes galite identifikuoti dalykus, kurie jus erzina, ir vėliau stengtis sukurti sistemą, kuri tose situacijoe leidžia jums išlaikyti “šaltą” protą.

Kas padeda man gerinti savo psichologinę buseną bei sumažinti streso lygį?

1.Dažnai prieš darydamas kažką svarbaus paklausiu savęs, ksa blogiausia, kas galėtų atsitikti nepasisekus? Tada darau prielaidą, kad taip ir atsitiks, todėl nebesuku galvos dėl to dalyko (Tokiu požiūriu pasiremia stoicizmo filisofijos atstovai)

2. Prieš kažką darydamas ar su kažkuo tardamasis turiu planą ką noriu pasiekti, ir ko galiu tikėtis iš kito žmogaus

3. Medituoju kiekvieną dieną (Tai turbūt svarbiausia)

4. Stengiuosi turėti tam tikrą dienos rutiną, kuri leidžia nepriiminėti sprendimų, kurie naudoja jūsų papildomus energijos šaltinius

5. Ką pradedu stengiuosi pabaigti. Jeigu neišeina pabaigti, turiu planą ką reikėtų padaryti ateityje, kad tai pabaigti

6. Stebiu savo energijos lygį: Jeigu jaučiuos, jog esu emociškai išsekęs, tai nesiimu svarbių darbų ar nebandau priimti svarbių sprendimų

7. Geras miegas

8. Sportas praktiškai kiekvieną dieną

9. Nesielgiu su žmonėmis taip, kaip nenorėčiau, kad elgtųsi su manimi

10. Nesuku galvos dėl dalykų, kurie nėra mano kontrolėje (oras, finansų rinkų svyravymai, kitų nuomonė apie mane), koncentruojos ties tais dalykais, kuriuos galiu įtakoti (gyvenimo rizikos valdymas (vėlgi ne viskas priklauso nuo mūsų pačių ir čia), mano reakcija į mane supantį pasaulį)

11. Kuo daugiau atostogų, pastoviai pakeičiant aplinką

Nenorėjau tokio ilgo sąrašo ir jis tikrai nėra galutinis, tačiau tai vieni iš svarbiausių principų, kurie man leidžia išlaikyti emocinį bei psichologinį stabilumą. Manau, kad jie tinka praktiškai kiekvienam.

Investuokite į save!

Tomas

#investavimas į save #Meditacija #nestardatinės investicijos #Psichologija #psichologinė būsena

Skaityti toliau

Skaitytojų komentarai